"Tu - ne vienas!" Pagalbos Linija

Mokausi vairuoti,mokytis gaunasi lėčiau nei jauniems.pergyvenu,stengiuosi,bet dabar tokios būsenos,kad nuo kiekvieno  instruktoriaus  rekimo  negaliu  nusiraminti 2-3dienas,blogai miegu,neturiu  jokio noro,nei valgyt,nei dirbt.o prieš vairavima  visa  tiesiog drebu, galvoj  chaosas,negaliu  susikaupt, naujos  informacijos  neprisimenu,raminamuosius  geriu  tik zoliu  pagrindu. Gal jau reiktu  rimtesniu  vaistų?

paklausė Spl 10 Stresas Zita

1 Atsakymas

Laba diena Zita. Jei teisingai supratau iš Jūsų laiško mokymasis vairuoti kelia didelį nerimą, kuris persiduoda ir į kitas veiklas bei trunka kelias dienas. Jūs klausiate ar reikia jums rimtesnių vaistų. Aš asmeniškai manau, kad ne. Aš pasiūlyčiau  Jums pagalvoti apie  dvi galimybes dabartinėje situacijoje. Pirma pasikalbėti su dabartiniu vairavimo instruktoriumi, kad Jums netinka toks jo mokymo būdas kai jis rėkia ir kelia stresą Jums. Pasakyti, kad jo pakeltas balso tonas stabdo Jūsų gebėjimą susikaupti ir įsiminti tai ką jis sako.
Arba pagalvoti apie vairavimo instruktoriaus pakeitimą. Nes kaip savo laiške ir teigiate įtampą Jums kelia instruktoriaus rėkimas. Tikėtina, kad pakeitus instruktorių, kuris mokymosi metu ant Jūsų nereiks nerimas ir įtampa sumažės ar visai išnyks. Net tai, kad kaip teigiate jog Jums mokytis sekasi sunkiau nei jauniems, nesuteikia teisės niekam ant jūsų rėkti.

Linkiu stiprybės ir sėkmės mokantis ir išlaikant vairuotojo teises.

Rasa
atsakytas Spl 13 Rasa U.
×

Sek Tu-ne vienas! Facebook'e!

Palaikyk projektą!

337 klausimų
338 atsakymų
9 komentarų
74,531 vartotojų