"Tu - ne vienas!" Pagalbos Linija

Šių metų pradžioje pastebėjau, kad man sunkiau sekasi susidoroti su įvairiomis asmeninėmis užduotimis, dėl to jaučiuosi blogai, dingsta nuotaika, atrodo, kad daugiau niekada nebebūsiu toks laimingas, koks buvau anksčiau. Laisvu laiku nesinori niekur eiti, nieko daryti, jaučiuosi beveik bejėgis prieš savo būseną ir problemas. Sveikas protas sako, kad dalis dalykų, dėl kurių jaudinuosi, yra nereikšmingos smulkmenos, kad tai praeis, bet sveiko proto ir logikos dažnai nepakanka ir vėl apima bloga nuotaika bei beviltiškumas. Maždaug metų viduryje tai buvo praėję ir nerimas grįždavo gana retai, bet pastarosiomis savaitėmis (ypač tam tikromis dienomis) nerimas užklumpa gana dažnai. Žinoma, būna ir momentų, kai atrodo, kad viskas išsispręs, bet gana dažnai po to seka nusivylimas. Net esant gerai nuotaikai, kažkas kartas nuo karto vis tiek priverčia susimąstyti ir primena, jog kažkas negerai, kaip išspręsti šią problemą?

paklausė Sau 25 Depresija Gustas

1 Atsakymas

Labas Gustai. Džiaugiuosi, kad ieškote pagalbos,o tai atskleidžia, kad esate pasirįžes susidoroti su kylančiais sunkumai. Iš Jūsų laiško suprantu, kad dažnai stebite savo išgyvenimus ir pastebite kai jie keičiasi. Tai labai sveikintina ir naudinga siekiant pokyčių. Įdomu tai, kad Jūs gana konkrečiai galite įvardinti kada  nerimas padidėja, o kada sumažėja. Gaila nepaminėjote kas tuo metu jūsų gyenime vyksta. T. y. Kas nutiko metų viduryje, kad nerimo beveik nebuvo? Kas pasikeitė nuo metų pradžios? Galbūt darėte  kažką kitaip? Gal kiti žmonės jus supo? Be to savo laiške teigiate, kad šiuo metu nerimas ir bloga nuotaika sustiprėja tam tikromis dienomis. Norint pakoreguoti savo savijautą pirmiausia reikia suprasti dėl ko ji yra vienokia arba kitokia. Tad visų pirma siūlau pamėginti rašyti dienoraštį. Dienos pabaigoje užsirašykite kas per dieną įvyko, kokie jausmai kilo, kas džiugino, o kas liūdno ir t. t. Po keleto savaičių peržvelkite užrašus ir ieškokite pasikartojimų, kurie galėtų būti susiję su nerimo padidėjimu, liūdesiu ir kitomis neigiamomis emocijomis. Išsiaiškinus dėsningumus galima būtų pabandyti pakeisti situaciją koncentruojantis į tai kas Jums mažina nerimą ir didina tikėjimą savimi. Jei pačiam sunku pastebėti dėsningumus nebijokite ieškoti pagalbos toliau ir kreipkitės pagalbos į psichologą, kuris gyvo pokalbio metu padėtų susigautyti patiriamuose išgyvenimuose bei surasti Jums tinkamą sprendimo būdą kaip pakeisti esamą situaciją.

Stiprybės Jums
Rasa
atsakytas Sau 30 Rasa U.
×

Sek Tu-ne vienas! Facebook'e!

Palaikyk projektą!

304 klausimų
307 atsakymų
9 komentarų
74,531 vartotojų