"Tu - ne vienas!" Pagalbos Linija

Sveiki, jau kurį laiką gyvenau tokiame etape, kuris kėlė labai daug streso-studijos, asmeniniai rūpesčiai, draugų problemos, dvi savanorystės. Teko atsisakyti dalį veiklų, kad galėčiau susikoncentruoti į studijas. Atrodo, kad po visų rašto darbų, kuriuos rašiau tiek dieną, tiek naktį jaučiaus pavargus, tačiau negalėjau sustoti. Tokiu režimu pragyvenau du mėnesius - kelios valandos miego, sumažėjusios maisto porcijos, padidėjęs emocingumą paprastose buitiniuose situacijose. Šiuo metu visi rašto darbai yra praeityje. Vakar atidaviau paskutinį darbą ir, galvojau, pailsėsiu bei atgausiu jėgas, tačiau aš klydau... aš negaliu ilgai miegoti, kad ir kaip norėtųsi. O kaip išsikrapštyti iš šios problemos net nežinau...

paklausė Geg 26 Stresas anonimas

1 Atsakymas

Laba diena, 

džiugu, kad rašote ir ieškote atsakymų bei pagalbos, dėl savo sunkumų. Tikriausiai daugumai yra pažįstamas jausmas, kai užklumpa daug darbų vienu metu, ypač kai studijuoji, ir reikia laikyti sesiją arba egzaminus. Tai pareikalauja labai daug jėgų ir energijos. Dažnai sutrinka normalus dienos ritmas, dažnai organizmas patiria stresą. Kaip suprantu iš laiško, Jūs suprantate, kad reikia atstatyti jėgas, grįžti į normalų ritmą ir atgauti gyvenimo džiaugsmą. Tikriausiai organizmas vis dar yra streso būsenoje ir negali savaime nurimti. Rašote, kad negalite ilgai miegoti. Galbūt Jums užtenka tiek miego, kiek miegate, o gal Jūs jaučiatės pavargusi ir neišsimiegojusi?

Klausiate, kaip išsikrapštyti iš šios problemos. Patartina pabaigus didelius ir daug energijos reikalavusius darbus, save apdovanoti: kažką sau nusip[irkti, leisti kažką sau malonaus ar pan. Turite suteikti sau džiaugsmo. Tada pagal galimybes skirti sau malonaus laiko: gal susitikti su draugais ir draugėm, gal pažiūrėti kokius gerus filmus, paskaityti knygą arba aplankyti kokią parodą ar spektaklį. Taip pat būtina aktyvi veikla: pasivaikįčioti, pasivažinėti dvirąiu, paplaukioti, o gal dar žinote ar mėgstate kokių nors aktyvių veiklų. Organizmas būtinai turi gauti fizinio krūvio, kad pavargtu ne protu, o kūnas, taip atsijungiant nuo protinio nuovargio ir įtampos, bet suteikiant nuovargį kūnui, kad jis galėtų ilsėtis. Be to visos Jums malonios ar aktyvios veiklos, Jus atitrauks nuo esamos įtampos būsenos, ir leis persijungti kitur. Taip pat galite pamedituoti, užsiimti piešimo terapija. Labai svarbu leisti visam organizmuo nurimti ir sulėtinti vidinį tempą.

Linkiu Jums sėkmės,

Sigita


 

atsakytas Geg 30 Sigita
×

Sek Tu-ne vienas! Facebook'e!

Palaikyk projektą!

403 klausimų
404 atsakymų
9 komentarų
81,391 vartotojų