"Tu - ne vienas!" Pagalbos Linija

Jų yra išsikeliama įvairių, pagal įvairias technikas, bet čia viskas ir užsibaigia. Plius atrodo neįdomu siekti tik vieno tikslo, ar dviejų, todėl jų atsiranda daug, ir atsiranda įtampa, reikalavimas iš savęs.. savaite pasiekiu - ir vėl nebesiekiu. Vėl pradedu iš naujo - ir vėl tas pats. Jaau labai pavargau nuo tokių savo siekimu.. gal galite patarti, ką daryti tokiu atveju?

paklausė Vas 3 Motyvacija Faustina

1 Atsakymas

Sveiki, savo laiškelyje rašote, kad norite išmokti kokybiškai siekti savo tikslų. Minite, kad domėjotes ir išbandėte įvairias technikas, tačiau neretai greitai pavargstate ir sustojate. Šioje vietoje natūraliai iškyla klausimas, koks šito tikslo tikslas? t.y. kokiu tikslu norite pasiekti tų tikslų? Dažniausiai orientuojates į ilgalaikius ar trumpalaikius tikslus? Tai svarbu, nes, jeigu nuolatos išsikeliate tikslus, kuriems reikia nemažai laiko, kad būtų pasiekti, tuomet galima susidurti su motyvacijos sunkumais. 

Kalbant apie motyvaciją, yra dvi pagrindinės jos rūšys: vidinė ir išorinė. Kuria motyvacija remiantis Jūs dažniausiai kuriate savo tikslus? Vidinė motycija, kaip ir iliustruoja pats žodis, kyla iš vidaus. Tokiu atveju, vidinė motyvacija mums primena, kaip labai norime pasiekti savo tikslo, kaip gera kiekvieną dieną/savaitę prisidėti bent truputį prie to tikslo išpildymo; padeda įsivaizduoti, kas bus ir kaip jausitės, kai pasieksite užsibrėžtą tikslą. Jeigu esate vedama daugiau išorinės motyvacijos, tuomet gali būti, kad Jums svarbu apie savo tikslo siekimo procesą pranešti dar kam nors, gali būti lengviau jo siekti, jeigu kažkas kartu sieks tokio pat ar panašaus tikslo, taip pat būna svarbu save motyvuoti apdovanojimais už pasiekimus. 

Iš Jūsų laiškelio atrodo, kad Jus motyvuoja pati idėja, tuomet jaučiate pakankamai motyvacijos ir energijos tikslui siekti, tačiau vėliau, perėjus į veiksmo stadiją, kuri gali būti neribota laike, ir prasideda problema. Gaila nežinome, kokį tikslą buvote užsibrėžusi, konkretumas šiuo atveju būtų labai pravertęs. Dabar galiu rekomenduoti tokią schemą, kuri yra efektyvi ir gelbsti ne vieną: popieriaus lape nusibrėžkite liniją ir ją sugraduokite nuo 1 iki 10. Prie dešimties parašykite savo tikslą, kurį norite pasiekti. Tuomet pagalvokite, koks galėtų būti pirmas pats lengviausias žingsnis, kurį galėtumėte padaryti siekiant šio užsibrėžto tikslo. Tuomet, koks lengvas, bet trumputi sunkesnis už ankstesnį žingsnį galėtų būti tuomet ir taip toliau, kol pasieksite 10. 

Ką taip pat svarbu žinoti, tai, kad norint suformuoti įprotį, žmonės vidutiniškai užtrunka 66 dienas (apie 2 mėnesius). Kadangi Jūs dar esate mokymosi procese, pradėkite nuo tokio tikslo, kurio pasiekimo tikimybė yra gana didelė. Pergalės jausmas Jums padės siekti sekančių tikslų. Jeigu abejojate savo jėgomis susidarant tinkamą skalę, visuomet galite kreiptis pagalbos į psichologą. Pas specialistą galima apsilankyti ne tik su dideliais ar ilgalaikiais sunkumais, bet taip pat galima būti vedinam ir trumpalaikių, vieno susitikimo trukmės tikslu. 

Linkių kantrybės ir stiprybės, 

Odeta

atsakytas Vas 7 Odeta
redaguotas Vas 7 Odeta
×

Sek Tu-ne vienas! Facebook'e!

Palaikyk projektą!

396 klausimų
398 atsakymų
9 komentarų
75,715 vartotojų