"Tu - ne vienas!" Pagalbos Linija

Visalaik turėjau bendravimo problemu, sunku man kažka pasakyt žmogui ,kas nepatinka, kad jo neskaudint ir kad nesupygdyt ... Bet tada ateina diena , kai prisigeriu ir išdedu į šuns dienas ant tiek , kad net negaliu pakelt akiu...žinau , kad pati kalta , bet taip praradau jau ne viena brangu zmogu, ka man daryti ?

paklausė Geg 18 Santykiai poroje Laura

1 Atsakymas

Sveiki Laura. Ačiū, kad pasitikėjote mumis ir pasidalinote savo sunkumais. Situacija, kurią aprašote savo laiške yra dviprasmiška. Jūs teigiate, kad Jums sunku kažką neigiamo pasakyti kitiems, nes nenorite jų ne skaudinti arba nesupykdyti, bet kai pavartojate alkoholio pasakot viską ką jaučiate. Ar tas išdėjimas į šuns dienas yra pasakymas daugiau nei galvojate?
Iš pirmo žvilgsnio situaciją atrodo galėtumėte pakeisti  tiesiog atsisakiusi alkoholio arba smarkiai sumažinusi jo suvartojimo kiekį. Tokiu būdu neatsirastų situacijų po kurių, kaip jūs teigiate, būtų gėda pakelti akis.
Tačiau savo laiške taip pat minite, kad Jums sunku pasakyti kitiems kas Jums nepatinka, nes nenorite nieko įskaudinti. Kitaip tariant Jūs kaupiate savo neigiamas emocijas ir išgyvenimus, kol vieną dieną jie prasiveržia ne taip kaip norite. Todėl reikėtų išmokti ar atrasti būdus kaip išreikšti savo emocijas jų ne kaupiant savyje. Tad siūlyčiau pagalvoti apie apsilankymą pas psichologą. Gyvo pokalbio metu jis padėtų surasti Jums tinkamiausius būdus kaip galėtumete išreikšti kylančias emocijas taip kad niekam nepakenkti ir pati gerai dėl to jaustumėtės.
Jei dėl kokių nors priežasčių lankytis pas psichologą negalite arba norite pirma bandyti sau padėti pati siūlau atsisėsti ir pagalvoti kaip Jūs norėtumėte mokėti ir sugebėti reikšti savo emocijas. Būtų šaunu jei parašytumėte tai raštu arba garsiai pati sau įvardintumėte. Tuomet pagalvokite kokį mažą žingsnelį galėtumėte žengti, kad priartetumėte prie norimos situacijos?  Kai nuspręsite kas tai galėtų būti (pvz. pasakymas kažkam kaip jaučiatės ar tiesiog nesutikimas su kažkuo kas jums nepatinka  ir t. t. ) pabandykite tai įgyvendinti. Kai jausitės gerai ir užtikrintai, kad pavyko Jums žengti tą mažą žingsnelį. Galvokite apie kitą žingsnelį, kuris priartintų prie norimos emocijų raiškos ir tęskite taip tol kol pasieksite tai ko norite. Keičiantis reikia nepamiršti, kad viskas neįvyksta labai greitai. Siekiant pakeisti esamus įpročius reikia laiko ir valios. Tad labai savęs nespauskite, o palengva keliaukite norimo tikslo link.

Stiprybės ir Sėkmės Jums
Rasa
atsakytas Geg 21 Rasa U.
×

Sek Tu-ne vienas! Facebook'e!

Palaikyk projektą!

335 klausimų
336 atsakymų
9 komentarų
74,531 vartotojų