"Tu - ne vienas!" Pagalbos Linija

Susiję klausimai

Sveiki. Pastaruoju metu pastebėjau, kad pradėjau save graužti dėl būtų ir nebūtų dalykų. Apima nežmoniškas kaltės jausmas, imu save graužti ir viskas baigiasi tuo, kad įvarau save į tokią būseną, kur visiškai prarandu tiek kūno, tiek minčių kontrolę, apima panika. Kaltę jaučiu dėl, ko gero, visų mane supančių dalykų - blogai pažiūrėjau, blogai sureagavau, ką žmonės pagalvos, pridariau vyrui gėdos, sugadinau atostogas, jie manęs dėl to nebemėgsta ir t.t. Galėčiau vardinti visą dieną. Sunku situaciją aprašyti, bet, manau, ji gana aiški, tikrai nesu vienintelė tokia ant šio svieto. Suprantu, kad tai yra perdėta reakcija, neadekvati. O bet tačiau - KAIP, kokiu būdu su tuo kovoti? Internete perskaityti būdai neatrodo naudingi, nebent - klystu. Dėkoju.

paklausė Vas 26 Depresija anonimas

1 Atsakymas

Sveiki. Ačiū, kad pasitikėjote mumis ir pasidalinote savo išgyvenimais. Jei teisingai supratau iš Jūsų laiško, Jūs paskutiniu metu neadekvačiai ir perdėtai reaguojate į įvairius savo veiksmus. Dažniausiai jaučiate kaltę dėl įvairių dalykų. O kaltės jausmas priveda prie kūno ir proto kontrolės praradimo bei panikos atsiradimo. Ir nors kaip pati teigiate, sunkumus sunku aprašyti, tačiau tikrai nesate vienintelė, kuri susiduria su panašiais sunkumais. Tai atskleidžia ir tas faktas, kad internete randate patarimų kaip su tuo kovoti. Tačiau teigiate, kad internete perskaityti patarimai Jums atrodo nenaudingi. Gaila nepaminėjote ar ką nors išbandėte ar ne.

Norint kovoti su perdėtu reagavimo visų pirma reikia išsiaiškinti nuo kada pasikeitė Jūsų reagavimas į savo veiksmus? Gal tai susiję su kokiu nors įvykių, pasakymų ar pan. Taip pat reikia išsiaiškinti kokia kylančių jausmų paskirtis? Kaip jie pakeičia Jūsų elgesį? Ką konkrečiai galvojate apie save kai jaučiate kaltę? Kaip dažnai patiriate paniką dėl savo menamos kaltės? Kaip su ja susidorojate? Ar yra dalykų dėl kurių nejaučiate kaltės? Gal būt pavyktų užsirašyti kylančias mintis ir jas paanalizuoti ir atrasti kažkokių dėsningumų?

Atsakius į šiuos klausimus galima galvoti kaip pakeisti esamą situaciją. Ir surasti ne internete bendrai aprašytą kokį nors būdą, o tai kas tiktų būtent Jums. Vienai pačiai tai padaryti gali būti sudėtinga, todėl siūlyčiau pagalvoti apie apsilankymą pas psichologą. Gyvo pokalbio metu jis padėtų susigautyti kylančiose mintyse ir išgyvenimuose bei surasti Jums tinkamą sprendimo būdą.

Stiprybės Jums
Rasa
atsakytas Kov 8 Rasa U.
×

Sek Tu-ne vienas! Facebook'e!

Palaikyk projektą!

317 klausimų
318 atsakymų
9 komentarų
74,531 vartotojų