"Tu - ne vienas!" Pagalbos Linija
Negaliu pakesti savo gyvenimo. Nuo paauglystes po psichiatrines, smurtas isglobeju, smurtas is buvusio vyro, priklausomybe vaistam, migomiesiems ir raminamiesiems. Saves pastovus zalojimas kad nurimciau, o nuo 2018 visiskas dugnas, atsiskyrimas nuo isorinio pasaulio, i menesi jei karta iseinu is namu tai i parduotuve uz 20m. Ir jau grystu su panikos priepoliais. Nebegaliu, nebenoriu, taip gyvent.
paklausė Lap 3 Depresija Monika

1 Atsakymas

Laba diena, ačiū už drąsą pasidalinti.
Panašu, kad jau ilgą laiką išgyvenate labai sunkų laikotarpį, praeityje patyrėte daug smurto, jaučiate priklausomybę nuo vaistų, savęs žalojimas, panikos priepuoliai ir kiti nemalonūs, varginantys jausmai ir būsenos. Savo laiške rašote apie galimybę nusižudyti, neapykantą gyvenimui,  tačiau taip pat įvardinate norą matyti daugiau šviesos, džiugu, kad ieškote pagalbos sau būdų. Manau, vertėtų pabandyti nustatyti sau tikslus, ko norėtumėte pasiekti ateityje. Tie tikslai iš pradžių gali būti labai nedideli, tačiau Jums reikšmingi, motyvuojantys. Socialinis palaikymas, draugai, bendraminčiai, mėgiama veikla taip pat šiek tiek padeda nukreipti mintis, pasidalinus savo skausmu su tais, kuriais pasitikima - taip pat sumažina įtampą, nerimą, jei tokio žmogaus nėra, galite kreiptis į psichologą. Neapykanta gyvenimui, manau, atsiranda tada, kai nedžiugina tai, ką veikiame, kai nematome prasmės gyvenime, o tam, kad ji po truputį atsirastų - reikia daryti kažką kitaip nei iki šiol. Galima pradėti nuo nedidelių žingsnelių pagalbos sau link, tai pasivaikščiojimas gryname ore, mankšta,  susitikimas su draugais, piešimas, mezgimas, naujos veiklos paieškos, ar pan.,  galite susiplanuoti kokiomis naujomis veiklomis užpildysite savo dieną  ir duoti sau pažadą, kad jas įgyvendinsite. Viskas prasideda nuo pirmo žingsnio, o tada gali atsirasti naujas susidomėjimas, naujos emocijos, nauji įdomūs pojūčiai, potyriai.
Jei jaučiate, kad kyla stiprus noras save žaloti, pamėginkite meditacijos būdus, relaksacijos pratimus internete, kvėpavimo pratimus, tai padės šiek tiek labiau nusiraminti.  Galite pamėginti popieriaus lape surašyti visas mintis, jausmus kurie kyla tuo metu, rašykite savęs nevaržydama, net negalvodama ką rašote, tiesiog išjauskite tas mintis lape, galite praktikuoti rašyti dienoraštį kai jaučiate, kad norite išliet jausmus. Galbūt tiktų lankyti užsiėmimus baseine? Vanduo taip pat ramina ir stipriną kūną. 
Manau, daugiau šviesos matome tada, kai leidžiame sau ir išdrįstame jos daugiau įsileisti. Kitaip sakant, kai suprantame, kad tie akiniai, kurie mums ant nosies - nebetinka, ir kai pakeičiam juos į naujus, kai po truputį bandome į save žvelgti su pagarba, kai priimam gyvenimą tokį, koks jis yra (ne vien tik iš baltų juostelių, bet ir iš juodų) ir kai atrandame prasmę savo veikloje.
Dėl galimybės nuspręsti mirti, tada jau kelio atgal nebebūna, o kas, jei gyvenimas pasiūlys naujas duris, naujas galimybes, šviesesnį rytojų ir vertingas patirtis, o mes liksime to nesužinoję?
Jūs - ne viena!

Linkiu Jums tikėjimo savimi ir  gyvenimu, Ingrida

Pagalbos kontaktai:
Pagalbos moterims linija: 880066366, visą parą (pagalbosmoterimslinija.lt)
Vilties linija 116123, visą parą (viltieslinija.lt)
Konsultacijos per Skype: krizesiveikimas
Facebook Messenger Krizės Įveikimas
+370 64051555 (darbo laikas I-V 16-20, švenčių dienomis ir VII nedirba)

atsakytas Lap 4 Ingrida
×

Sek Tu-ne vienas! Facebook'e!

Palaikyk projektą!

443 klausimų
445 atsakymų
9 komentarų
108,427 vartotojų